​Вебінар «5 мотивів благодійництва або: Чому люди дають гроші неприбутковим організаціям?»

​Вебінар «5 мотивів благодійництва або: Чому люди дають гроші неприбутковим організаціям?»

Старт о 12:00 за Київським часом.
ZOOM-лінк для участі
https://ednannia.zoom.us/j/86378215038...
Ідентифікатор: 863 7821 5038
Код доступу: 422463

Без відповіді на запитання: «Чому люди дають гроші?» ─ марно сподіватися на залучення фінансування від благодійників, філантропів, меценатів, донорів і спонсорів.

Так само, як марно чекати доброго лікування від лікаря без встановлення точного діагнозу та визначення інструментів для ефективного лікування пацієнта.

Мотиви спонукають людей до вчинків, визначають їх поведінку та логіку прийняття рішень.

Щоб розібратися у мотивах благодійництва і підібрати відповідні інструменти залучення ресурсів (фандрейзингу), нам потрібно всього півтори години.

Якщо ви представник громадської, благодійної, політичної, релігійної, освітньої, культурно-мистецької, медичної, медійної організації, рекламного чи PR-агентства, соціальної установи, кооперативу чи соціального підприємства – ви залишитеся задоволеними від нашого віртуального спілкування, оскільки отримаєте відповіді на запитання:

Чому люди відмовляються фінансово підтримувати наші організації?

Якими 5 групами мотивів люди користуються у наданні своїх фінансових внесків нашим організаціям

Як визначати мотиви за 1 хвилину спілкування з потенційними фінансовими партнерами?

Якими інструментами фандрейзингу користуватися, щоб задовільнити мотиви та отримати стільки фінансової і матеріально-технічної підтримки, скільки потребує наша організація (і ще більше)

Якими заходами можемо вдосконалити систему вивчення мотивів благодійництва та створити власну базу даних наших довгострокових фінансових партнерів?

Джерело.

Дата та час події:
14:00
54