Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ"

Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ"
Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 0Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 1Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 2Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 3Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 4Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 5Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 6Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 7Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 8Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 9Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 10Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 11Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 12Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 13Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 14Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 15Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 16Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 17Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 18Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 19Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 20Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 21Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 22Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 23Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 24Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 25Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 26Тренінг "НАЛАГОДЖЕННЯ ДІАЛОГІВ: МОЛОДЬ ЗА МИР У ГРОМАДАХ" 27

Вже другий рік поспіль з учнями Олександро-Калинівської школи проводяться тренінги та заняття з основ конфліктології, медіації, протидіїї булінгу.

В цьому році ми говорили ще й про особливих людей та гендерні стереотипи, а ще зачепили питання гендерної нерівності.

З учнями 8-9 класів ми подивились та обговорили мультики про почуття дітей з особливими потребами «Яке ж було б Різдво без любові»(Erste Christmas Ad 2018- What would Christmas be without love) та «Курка, яка несла всяку всячину».

Школярі знайшли багато видів дискримінації, обговорили потреби людей, відчули на собі несправедливість, дівчатка ледь не плакали, коли історія вирішилась позитивно.

Під час опрацювання вправи «Скріпочка» провели паралель з дійсністю, бо статистика, на жаль, не спростовує ганебних вчинків щодо дівчат. Під час вправи «Пересадка серця» боролись з дискримінацією і доводили свою точку зору стосовно питання першочергової операції.

Вправа «Собачка Марійки» довела, що наші діти взмозі робити гарні вчинки та ставати на сторону слабшого.

Тренінг був активний, душевний та емоційний.

Після тренінгу під час кави-брейк наші учні мали змогу зробити смачну АРТ-паузу і розмалювати власний пряник.

Харченко Діана Миколаївна,

Амбасадорка Миру UNRPP, викладачка з Олександро-Калинівська філія І-ІІступенів Іллінівського ОЗЗСО І-ІІІст. з поглибленним вивченням іноземних мов Іллінівської ОТГ Костянтинівського району Донецької області.


Зображення

Захід проводивсяв межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії та за організаційної підтримки ГО “Донецький молодіжний дебатний центр”.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.


Про цю подію писали й в новинах:

http://ndo.lg.ua/news/272-nalahodzhennya-dialohiv-molod-za-myr-u-hromadakh-v-illinivski-oth-yak-tse-bulo.html

172