Тренінг «Запобігання конфліктів в освітньому процесі через комунікативні стратегії»
Конфлікт – слово, яке міцно закріпилось у нашому сьогоденні. Воно тепер «живе поряд», приймає різні форми. Ми розуміємо, що знизити рівень прояву конфліктів у нашому суспільстві треба починати з себе, і тому робимо для цього все можливе.
Тренінг складався з чотирьох окремих блоків, підготовлених та адаптованих під аудиторію.
Були пропрацьовані теми, які стосувались визначення та розгорнутого пояснення з прикладами та контекстом наступних термінів та понять конфлікт, його види, причини, етапи;
цінності, їх види значення та різновиди;
медіатор, його функції і особливості процесу медіації;
медіатор, його функції і особливості процесу медіації;
комунікація та комунікаційна стратегія, її застосування на практиці;
булінг, як різновид конфлікту, його раннє виявлення та упередження як серед школярів так і по відношенню до педагогів;
як убезпечити себе від проявів конфліктної поведінки, не наражатись на конфлікт та мати засоби для його «м'якого» вирішення.
як убезпечити себе від проявів конфліктної поведінки, не наражатись на конфлікт та мати засоби для його «м'якого» вирішення.