Протидія та полегшення наслідків короновірусу (COVID-19)
Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми, ніхто з нас раніше про це і не замислювався. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу, і для мене особисто теж. Як організувати якісний навчальний процес, де створити платформу для класів, який матеріал обирати, як з ним працювати, як мотивувати учнів до навчання вдома (коли можна спати досхочу, ходити в піжамі цілий день та займатися справами за власним бажанням), як не згаснути самій в цьому процесі… і ще багато як? Як? ЯК?
І тут на допомогу прийшли АМБАСАДОРИ для АМБАСАДОРІВ))) Проект «Протидія та полегшення наслідків коронавірусу в (COVID-19) в Донецькій та Луганській областях.» ГО “Донецький молодіжний дебатний центр (Ольга Донец) в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу та урядів Данії, Швеції, Швейцарії та Королівства Нідерландів.#UNRPP#DYDC # #ambassadorsoftpeace_unrpp
Тут пояснили нюанси, поділилися лайфхаками, навчили інструментам з використанням цифрових технологій , підтримали психологічно, надихнули плануванням, розвантажили емоційно, мотивували новими зустрічами)))))
Дякуємо щиро тренеркам: Юлія Єлфімова, тренерка з прав людини Ради Європи, тренерка програми “Демократична школа” навчала по темі «Як запустити навчання он-лайн. Знайомила з он-лайн інструментами» і Олена Самойленко, тренерка з медіаграмотності та комунікаційних навичок навчала за темою «Медіаграмотність в умовах пандемії. Яким джерелам довіряти»