Онлайн захід просвітницької кампанії «ЛАБОРАТОРІЯ Амбасадорів миру «Трансформації конфліктів»

24 грудня 2020 року Амбасадорки миру Давідова Олена та Стасенко Станіслава провели онлайн лабораторію Амбасадорів миру "Трансформації конфліктів", метою якої є розбудова миру шляхом інформування молоді Донецької та Луганської області щодо трансформації конфліктів, ненасильницького спілкування, побудови діалогів, інструментів та методології миротворців, пов’язаних з трансформацією конфліктів, освітою в галузі прав людини, міжкультурного діалогу. Популяризація досягнень напряму роботи Програми ООН із відновлення та розбудови миру щодо соціальної єдності та роботи з молоддю.

C:\Users\SchoolOfPeace\Downloads\IMG_20201224_164641_485.png

Нам дуже хотілося поширити географія залученості до напрямку миробудування))) 

Для учнів Новопетриківської школи І-ІІІ ступенів №3 сьогодні працювала онлайн лабораторія, яка складалася з трьох блоків.

В перщому блоці було представлено Лабораторію амбасадорів миру. Ми познайомили учнів з мережою Амбасадори миру та роботою громадської організації «Амбасадори миру»,розповіли про себе та презентували свій досвід роботи в мережі Амбасадорів Миру у напрямку реалізації цілі №16 з Глобальних цілей сталого розвитку тисячоліття.

В другому блоці розглянули поняття «конфлікт», його роль у нашому житті, причини виникнення та наслідки для кожного і кожної з учасників. Велика увага приділялася пошуку шляхів трансформації конфліктів, способів їх вирішення, стратегіям поведінки у конфліктах та важливості безконфліктного спілкування у побудові мирного суспільства. Разом з учнями ми пограли в гру «Світ без обмежень», завдяки якій відбулася популяризація Глобальних Цілей сталого розвитку.

Результатом Лабораторії стало те, що 16 осіб з числа представників активної учнівської молоді, учнів старших класів Новопетриківської школи І-ІІІ ступенів:

  • усвідомили щляхи трансформації конфліктів, ненасильницького спілкування, побудови діалогів;
  • залучатимуть в процесі навчання інших учасників до навчання через практичні вправи;
  • усвідомили роль та важливість толерантності у побудові миру;
  • зрозуміли важливість інтерактивних методів навчання задля розуміння понять конфлікт, діалог, права людини;
  • дізналися про досвід роботи Мережі Амбасадори Миру;
  • в ігровій формі познайомилися з Глобальними цілями сталого розвитку, розібралися з поняттями «стереотип», «гендер» ;
  • а також учасники власноруч виготовили авторські маски, які будуть гарною згадкою про захід, нагадуватимуть про необхідність бережливого ставлення до свого здоров’я та символізуватиме знання та навички отримані на сьогоднішній лабораторії.

ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ:

Що було найбільш корисним для Вас?

 «Дякуємо вам за спілкування в такому форматі» - поділилася своїми враженнями Анна.

 «Мені сподобалося гра про яблучко та черв’ячка» - прокоментував Андрій.

 «Рада, що ми перша школа в районі, яка долучилася до вашого руху» - прокоментувала Ангеліна.

 «Я дякую, вам за новий та цікавий формат роботи в умовах пандемії та передаю запит від дітей на ще й інші заходи» - прокоментував директор школи Леонід Григорович.

Під час заходу було проведено опитування на тему "Стан та ефективність молодіжних діалогових просторів".

В результаті цього опитування було виявлено, що представники молоді з села Новопетриківка, (у даному опитуванні фокус-групою є школярі Новопетриківської школи І-ІІІ ступенів) часто приймають участь у громадських заходах – 31% з опитаних учнів, рідко – 46% опитаних учнів, а не приймає участі частка респондентів, яка складає 23% серед опитаних учасників (рис. 1).

Рисунок 1.2. Чи доводилось Вам бути волонтером?

Рівень волонтерської активності серед молоді громади села Новопетриківка є низьким. 31 % опитаних учнів хоча б раз у житті волонтерили за тих чи інших обставин, інші 69% ніколи не долучалися до волонтерської діяльності (рис.1.2).

Рисунок 1.3. Де Ви зазвичай проводите свій вільний час?

Щодо організації свого вільного часу, то карантинні обмеження відобразились й на дозвіллі учнів. Таким чином молодь через опитання дали зрозуміти, що у них вибір не великий де можна провести свій вільний час: це або вдома, або ж надворі. 58% з опитуваних представників віддає перевагу дому, де можна в теплі та добрі поспілкуватися з друзями через соц. мережі, інші 5% в школі, а ще 32% опитаних - на просторах міста, бо полюбляють прогулянки на свіжому повітрі, а 5% проводять вільний час в інтернеті з гаджетами (рис.1.3).

Також учасники поділилися переліком найпопулярніших місць зібрання серед місцевої молоді для спільного проведення часу (рис.1.4)

Найпопулярнішими виявилися:

  • Простори села: парки, площа, стадіон– 26% з опитаних зазначили ці місця;
  • Інтернет простори – 10%;
  • Вдома – 13% учнів;
  • Гуртки, секції – 3%
  • 39% вказали на кафе, клуб, кіно та інші розважальні заклади.
  • 16% проводять час в школі

Рисунок 1.4. Найпопулярніші місця, де молодь може зібратись поспілкуватися.

Більшість учнів вказали на парки та стадіон, це свідчить про те, що молоді, окрім як надворі, більш ніде зібратись. Взагалі, учням потрібно десь проводити вільний час. У селі Новопетриківка є стадіон, клуб та кафе, але дуже не вистачає молодіжних хабів та центрів.

_________________________________________________________________________________________________

Захід «ЛАБОРАТОРІЯ Амбасадорів миру «Трансформації конфліктів» організований в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за організаційної підтримки діалогової платформи GreenLab та ГО «Амбасадори миру» в рамках співпраці із Програмою ООН із відновлення та розбудови миру та фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН:

Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.

17:57 Олена Давідова
Немає коментарів. Ваш буде першим!