Допомога українським закладам різного спрямування роботи розвиватися, ставати більш інклюзівними

Допомога українським закладам різного спрямування роботи розвиватися, ставати більш інклюзівними

Програми розвитку ООН допомогають українським закладам різного спрямування роботи розвиватися, ставати більш інклюзівними, здатними реагувати на потреби суспільства та людей, відбудовувати довіру до світу та мирного майбутнього.

Костянтинівский заклад дошкільної освіти №31 «Мир» однією з пріоритетних цілей розвитку садочка його колектив обрав миттєво та одностайно – № 16 «Мир. Справедливість та сильні інститути». Кому як не вихователькам садочка з актуальною назвою, продовжувати справи означені #UNDP? Кому як не педагогам, потрібні нові та нові знання про побудову мирного оточення та теплих відносин з дітьми, колегами, батьками, громадою?

У перший день жовтня педагогічний колектив Костянтинівського закладу дошкільної освіти №31 «Мир» продовжив опрацьовувати важливу тему безконфліктної поведінки під час тренінгу «МИРні перемовини – raund ІІ». 20 педагогів вчилися розпізнавати конфліктні та передконфліктні ситуації, будувати стратегію миротворчої поведінки та знаходити плюси конфліктних ситуацій. 

Під час обговорення теорії конфліктів, багато учасниць наводили приклади з власного досвіду та мали можливість осмислити у чому вони вбачають дійсне мирне співіснування. 

Звісно, найважливішим завданням зустрічі було розуміння миротворчості, тому гра «Будуємо мости» сприяла розвитку вміння налагоджувати контакти, знаходити спільні інтереси, сприяла позитивному спілкуванню та конструктивній комунікації в обговоренні робочих та особистих конфліктних ситуаціях.

Педагогам сподобалися вправи «Вимірювання температури конфліктності», «Збираємося у похід», «Я хочу сказати…», «Що ти почув?» які допомогли колегам більше дізнатися один про одного. 

Активними дебатами позначилася ситуація «Два білети в автобусі на одне місце». Учасники продемонстрували кілька варіантів рішення такої проблеми і навели неочікувані версії. 

Перегляд мультфільма «Сірники» дозволив наочно відслідкувати етапи розвитку конфлікту та вирішити чи можна зупинити конфлікт. Всі дійшли висновку, що створювати мир, це мистецтво, а запобігати конфліктам – вміння, якому треба вчитися. 

Щоб вчитися будувати мир навколо себе та вчити інших людей, вихователі висловили бажання приєднатися до амбасадорського руху. 

Кожен з педагогів виявив готовність найближчим часом провести миротворчі тренінги з батьками вихованців своєї групи. Тож, зовсім скоро мирні перемовини отримають широке коло учасників.
Оксана Крнєєва,
Амбасадорка миру UN RPP,
педагогиня Костянтинівского закладу дошкільної освіти №31 «Мир»,
м. Костянтинівка, Донецька область.


Захід проводився в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.

10:05
36
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!