"Навички миробудування та безконфліктного спілкування учнів" у Костянтинівці

"Навички миробудування та безконфліктного спілкування учнів" у Костянтинівці

На першій же вправі «Важливі уроки життя» я зрозуміла, що все буде OK! Діти вибирали такі асоціативні прислів’я, що моє почуття гордості за них росло з кожним наступним виразом та аргументацією!

24 вересня 2019 року на базі Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, учні та учениці 7-8-х класів занурилися у атмосферу тренінгу «Навички миробудування та безконфліктного спілкування учнів». Метою якого було сформувати поняття про причини конфліктів, які виникають між однолітками, їх наслідки та способи вирішення, надати можливість учасникам тренінгу отримати досвід конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій.

Ми виконали багато вправ: 

- малювали конфлікт та підмітили певні кольори, якими його зображено в нашому колі. А в кінці тренінгу прозвучав запит розфарбувати ці малюнки різними кольорами, а то так залишати їх не хочеться;

- працювали з упередженнями та вчилися запобігати їх формуванню. Зрозуміли, що робимо висновки не володіючи повними даними та приймаючи чиюсь зі сторін (діти з цього приводу засмутилися. А я зраділа їх реакції на усвідомлення таких речей;

- найкрутіша вправа тренінгу ( за версією дітей) «Історія розказана вовком»! Так було круто спостерігати за обличчями учасників та учасниць, коли вони порівнювали характеристики вовка та Червоної шапочки за старою версією казки та новою;

- шукали підходи до вирішення конфліктів з позиції Виграш-Виграш. 

Тут у нас з’явилися додаткові учасники тренінгу УЯВНІ Вася та Петя, яких ми вчили мирному спілкуванню, виходу з конфліктних ситуацій та ненасильницькому спілкуванню протягом усього тренінгу, і нічого, що в ситуаціях іноді були зовсім інші персонажі, у нас чомусь в кінці кінців Вася і Петя ставали НАЙКРАЩИМИ друзями, незалежно від конфлікту. А це вже результат. Як приємно було спостерігати, коли вони (прямо мої «бубочки») не записували рішення на папір до тих пір, доки усі не погодяться з результатом!!! Я кайфувала від такої взаємодії (а участь брали учні з п’яти різних класів).

На фідбекі вони мені сказали, що знаходити рішення виграш-виграш взагалі НЕ складно! Ось так! А ми, дорослі все думи-думаємо ЯК? Легко!

Визначали свій стиль поведінки в конфліктній ситуації, забрали тести та ключ до нього в клас, щоб з усіма провести!

Для мене ще одна вправа була особливо цікавою «Вище – нижче». Дітям потрібно було походити в ролі, яку їм пропонували. При рефлексії на цю вправу вони зробили висновок, що щасливим бути – це класне відчуття!!! Я їм пообіцяла, що на наших уроках будем робити «хвилинки щастя», типу як фізкульт-хвилинки. Ось так і народжуються нові ідеї. Я довіряю запитам дітей. Хочуть – будемо робити! Як сказала Швиденко Маша, 8-Б клас: «Для щастя потрібно так мало! А щаслива дитина – гарна людина!» Ну як після таких слів можна не прислухатися до дітей!.

Ну і командоутворюючі ігри! Це те, що вони робили б і робили (я, якщо чесно, також). Навіть на кава-паузі вони в меншій кількості але продовжували відпрацьовувати стратегії досягнення результату. Я милувалася. Звичайно, декілька разів прийшлося трішечки допомогти, на дещо звернути увагу, але рівні складності вони вже просили саміJ

І наприкінці тренінгу прозвучав запит на проведення таких заходів ХОЧАБ раз на місяць!

Мені здається, що в нас створюється така собі мережа "Амбасадори - Юніор". 

Давідова Олена,

Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Костянтинівської міської ради Донецької області,

Амбасадорка миру UN RPP.


.

Захід проводився в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.



13:25
47
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!