Громадськість Донецької, Луганської, Запорізької, Дніпропетровської, Херсонської областей

Інклюзивні громадські радники Луганщини та Донеччини навчаються в «IncSchool»

Інклюзивні громадські радники Луганщини та Донеччини навчаються в «IncSchool»
На Луганщині працює Школа інклюзивних громадських радників «IncSchool». Метою школи є підготовка радників, які популяризуватимуть ідею розбудови інклюзивного суспільства в Луганській області у всіх сферах та на всіх рівнях через взаємодію та координацію з партнерськими установами різного профілю (органи влади, громадські організації, бізнес), адвокацію для забезпечення необхідної підтримки вразливим та малозабезпеченим представникам громадянського суспільства, а також через застосування комплексних практичних знань і навичок, зосереджуючи увагу на сферах освітньої, соціальної, молодіжної, культурної та комунікативної політик, взаємодії громадськості та органів влади для покращення соціальної єдності для розбудови інклюзивного суспільства за темами: адвокація, ґендерні аспекти та соціальна єдність. Радники будуть працювати у Луганській та Донецькій областях.

Навчання проходять 11 активістів – Луганської, 8 – з Донецької та 1 – із Запорізької областей.

Навчання розпочато 22 червня і триватиме до 02 липня онлайн, після чого заплановано тиждень відпрацюванням практичним навичкам, для чого всі радники зустрінуться на партнерських площадках для роботи – в ГС «Луганська Асоціація організацій осіб з інвалідністю», ГО «Жінки та діти з інвалідністю Північного Донбасу», Департаменти соціального захисту населення Донецької та Луганської областей, ДУ «Державний реабілітаційний Центр «Донбас», Донецький обласний інклюзивно-ресурсний центр, дитячий садочок «МИР» та ін.

Зображення

Слід зазначити, що партнерські державні установи Донеччини та Луганщини в особах керівництва департаментів соціального захисту населення двох областей ініціювали проведення такої Школи ще в минулому році та в цьому році активно долучилися до реалізації цієї ініціативи.

Зображення

22 червня Елеонора Поліщук та Людмила Романенко привітали учасників Школи. Департаментом соціального захисту населення Донецької ОДА рекомендовано громади для відпрацьовки практичних навичок інклюзивних громадських радників на об’єктах соцсфери в 10-ти громадах Донеччини. А 29 червня 2021 року завідувачка сектору сімейної політики Департаменту соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації Яна Силкіна та директорка Луганського обласного центру соціальних служб Ірина Єременко виступили у якості спікерок та пояснили доступно складні питання. Так, інклюзивні громадські радники дізналися про взаємодію громадськості та влади в питаннях соціальної сфери на прикладі впровадження резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека», реалізації державної політики запобігання і протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків. Зокрема, наголошено, що наразі будь-який стратегічний документ має бути ґендерно орієнтованим із врахуванням індивідуальних потреб жінок і чоловіків, хлопців та дівчат. Також, проведено огляд законодавства з питань організації надання соціальних послуг на рівні громади.

Зображення

До програми навчання залучені такі відомі експертки, як:

  • Інна Гобенко — канд. пед. наук, доцентка кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивної освіти Університету імені Григорія Сковороди у Переяславі. Стажування з питань інклюзивної освіти: в Альбертському університеті м. Едмонтон (провінція Альберта, Канада). Підвищення кваліфікації в рамках програми MASHAV (Ієрусалим, Ізраїль). Професійні інтереси: інклюзивна педагогіка – понад 25 публікацій, авторські програм підвищення кваліфікації, тренерська діяльність у тому числі проведення міжнародних тренінгів, сертифікована експерта Міжнародної Асоціації «Step be Step» (Нідерланди);
  • Юлія Найда, Директорка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка. Стажування з питань інклюзивної освіти: в Університеті провінції Манітоба (Канада), в Університеті Північної Кароліни (США), Міжнародна школа «Інклюзивний простір» (Вірменія). Професійні інтереси: інклюзивна педагогіка – 12 публікацій, тренерська діяльність у тому числі проведення міжнародних тренінгів, сертифікована експерта Міжнародної Асоціації «Step be Step» (Нідерланди);

Зображення

Зображення

громадські діячі-практики:

  • Надія Поламарчук, голова ГО «Жінки та діти з інвалідністю Північного Донбасу», радник голови Донецької облдержадміністрації з соціальних питань;
  • Оксана Корнєєва, очільниця ГО «МИР ДЛЯ ВСІХ», директорка ДНЗ «Мир» м. Костянтинівка, членкиня Консультативно ради з питань соціальної єдності при Програмі ООН із відновлення та розбудови миру;
  • Олександр Вознюк, адвокат, керівник ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів», засновник «Об’єднання сиріт та інвалідів України», член Громадської ради при Комітеті Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів, консультант Програми ООН із відновлення та розбудови миру з питань інтеграції людей з інвалідністю до процесів прийняття рішень.;
  • Микола Надулічний – голова ГС «Асоціація організацій осіб з інвалідністю», радник патронатної служби голови Луганської ОДА з соціальних питань;
  • Юлія Копнінська-Петриченко, тренерка з соціальних питань та мирних процесів, фасилітаторка діалогів, членкиня Національного комітету з загальноєвропейської кампанії «Рух проти ненависті»;
  • Андрій Жидков, керівник ГО “Impact center CXID.UA”, співавтор «Рекомендації щодо адаптації місцевих політик до результатів дослідження SCORE в Донецькій та Луганській областях за результатами досліджень у цільових громадах» (UN RPP) та “InkNet”, сертифікований тренер із питань універсального дизайну, член Консультативної ради з питань соціальної єдності при Програмі ООН із відновлення та розбудови миру.

Зображення

Зображення

В рамках проведення Школи заплановані ряд обмінних візитів та зустрічей з представниками громадськості та влади.

Очікується, що після Школи її учасники будуть:

  • спроможні надавати персоналізовану підтримки та сприяти вирішенню важливих питань людям з тимчасовими або постійні труднощами;
  • спроможні впливати на формування місцевих політик для знаходження шляхів вирішення комплексних питань створення інклюзивного суспільства в громадах;
  • координувати свої дії між собою та працювати, як мережа, яка здатна представляти інтереси вразливих та малозабезпечених прошарків суспільства на рівні громад, районів, областей та національному рівні;
  • здійснювати постійний моніторинг виконання місцевих політик щодо безбар’єрності та надавати й організовувати необхідні консультації, заходи з відповідних питань, допомагати розробляти та реалізовувати необхідні проєктні та програмні заходи;
  • просувати культуру інклюзії та концепцію універсального дизайну;
  • допомагати збирати потреби та шукати можливості їх реалізації;
  • володіти знаннями та практичними навичками комплексно, зосереджуючи увагу на сферах освітньої, соціальної, молодіжної, культурної, комунікативної політик, взаємодії громадськості та влади для покращення соціальної єдності для розбудови інклюзивного суспільства за темами: адвокація, гендерні аспекти та соціальна єдність.

Зображення

Навчання організоване у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції. Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують 4 агентства ООН: ПРООН, ООН Жінки, Фонд ООН у галузі народонаселення і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН.

Програму підтримують 12 міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.



Читайте наші новини на телеграм каналі

16:35
704
Немає коментарів. Ваш буде першим!