Пошук стратегій виходу з конфліктів

Пошук стратегій виходу з конфліктів

10 жовтня 2019 року учні старшої школи Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 продовжили навчатися навичкам миробудування. Цього разу відбувся тренінг «Пошук стратегій виходу з конфліктів». 

Мета такого навчання – це створення безпечного освітнього середовища. Яке починається з маленьких дій кожної і кожного, а потім шириться в маси, інфікуючи своєю добротою та дієвістю всіх оточуючих. Моєю особистою мрією є перетворення школи на «територію щастя», і я намагаюся здійснити свою мрію повсякденно і повсякчасно, роблячи крок за кроком, знову й знову.

Зображення

Ми розглянули наші різноманітні погляди на конфлікт, з’ясували його сутність, проасоціювали його з меблями, одягом, їжею, емоціями, знайшли дещо позитивне))), визначили наскільки кожен з нас конфліктна людина і від чого залежить рівень конфліктності. 

Зображення

Потім вчилися розмовляти та передавати інформацію без слів! Це вийшло легко. Ми приділили увагу проживанню «дрібних» конфліктних ситуацій, в яких чітко побачили, що стратегія поведінки в різних ситуаціях може кардинально відрізнятися. 

Зображення

Олександр Фомич, 10-А клас, був впевнений, що він завжди користується стратегією співпраці… А виявилося, що ні! До речі ця вправа користувалася найбільшим попитом, діти просили ще ситуацій, які потрібно було розіграти в реаліях та по-іншому – використовуючи знання про ННК та «Я-твердження».

Зображення

— «Добре знати. Але коли ти це спробувала, зрозуміла як це діє, то буде більше шансів, що це буде мною використано в потрібний момент» — Циганкова Дар’я, 10-А клас.

Зображення

Стратегії роботи командою теж вироблювалися майже миттєво. Діти були з різних класів, але результат досягався доволі швидко. Що мене особисто приємно вразило. Виконуючи завдання разом з ними, і дотримуючись всіх їхніх вказівок, я безмірно пишалася ними та втішалася процесом.

Зображення

При рефлексії після однієї з вправ, на питання «Як ми досягли такого результату?» «Назвіть причини, чому в нас вийшло?» Відповідь Осинського Вадиму, 11-А: — «Бо ми виховані та розумні!» І я їм повірила!

Зображення

Після плідної роботи ми вчилися перетворювати свинець на золото, та намагалися знаходити позитивні сторони конфлікту. Це було тяжче. Всім хотілося, щоб конфліктів просто не було. І вони, діти, готові працювати в цьому напрямку. 

Зображення

Петров Єгор, 11-А клас, висловив думку про те, що світ про який ми говоримо не настане, коли ми вийдемо за двері актової зали, але ми готові прикладати зусилля для того, щоб він колись настав!

Зображення

В цей момент мурахи були у мене!

А на завершення ми усі разом створили «Дерево мрій та побажань». Яке викликало стільки позитивних емоцій, що нікому не хотілося розходитися))). Це дерево буде нашим символом — символом нашого напрямку роботи з миробудування. 

Зображення

Ми домовилися його оновлювати новими побажаннями, новими мріями, новими тематичними ідеями та залучати усіх бажаючих до наших лав «Мироінфікованих».

Зображення

А це ще один крок до створення якісно нового суспільства. Я впевнена все буде «Амбасадорно»!

Зображення

Олена Давідова,

Амбасадорка миру UN RPP,

педагогиня, Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Костянтинівської міської ради Донецької області.


Зображення

Захід проводився в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.


Читайте наші новини на телеграм каналі

18:50
385
Немає коментарів. Ваш буде першим!