Онлайн захід просвітницької кампанії «ЛАБОРАТОРІЯ Амбасадорів миру «Трансформації конфліктів»

2 квітня 2021 року амбасадорки миру Давідова Олена та Стасенко Станіслава провели дві онлайн лабораторії Амбасадорів миру "Трансформація конфліктів", метою яких є розбудова миру шляхом інформування молоді Донецької та Луганської області щодо трансформації конфліктів, ненасильницького спілкування, побудови діалогів, інструментів та методології миротворців, пов’язаних з трансформацією конфліктів, освітою в галузі прав людини, міжкультурного діалогу. Популяризація досягнень напряму роботи Програми ООН із відновлення та розбудови миру щодо соціальної єдності та роботи з молоддю.

Учасниками другої лабораторії стали 16 учнів (11 дівчат і 5 хлопців), віком 13-17 років, з числа представників активної учнівської молоді, учнів старших класів Попаснянської гімназії №20

Завжди приємно бачити знайоми обличча і дітей і вчителів, які є й справді представниками активної молоді)))

Під час роботи лабораторії амбасадорки Миру Давідова Олена та Стасенко Станіслава розповіли про себе та презентували свій досвід роботи в мережі Амбасадорів Миру у напрямку реалізації цілі №16 з Глобальних цілей сталого розвитку тисячоліття.

 Потім разом розглянули поняття «конфлікт», причини його виникнення та наслідки для кожного і кожної з учасників. Разом вчилися знаходити шляхи трансформації конфліктів, способи їх вирішення та відпрацьовували стратегії поведінки у конфліктах. На завершення цього блоку було проведено гру «Світ без обмежень».

А на завершення всі разом виготовили авторські маски  лабораторії амбасадорів миру, яка нагадуватиме про необхідність бережливого ставлення до свого здоров’я та символізуватиме знання та навички отримані на сьогоднішній лабораторії, маски виготовлені власноруч та оздоблені у відповідності із власними уподобаннями будуть нагадувати про важливість миробудування та дотичність кожного і кожної до змін на шляху до розбудови миру в нашому суспільстві.

РЕЗУЛЬТАТИ:

16 осіб (11 дівчат і 5 хлопців) з числа представників активної учнівської молоді, учнів старших класів Попаснянської гімназії №20:

  • усвідомили шляхи трансформації конфліктів, ненасильницького спілкування, побудови діалогів;
  • залучатимуть в процесі навчання інших учасників до навчання через практичні вправи;
  • усвідомили роль та важливість толерантності у побудові миру;
  • зрозуміли важливість інтерактивних методів навчання задля розуміння понять конфлікт, діалог, права людини;
  • дізналися про досвід роботи Мережі Амбасадори Миру;
  • в ігровій формі познайомилися з Глобальними цілями сталого розвитку, розібралися з поняттями «стереотип», «гендер» тощо.
  • ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ:

    Що було найбільш корисним для Вас?

     «Все дуже класні» - сказала Катерина.

     «Трансформувати конфлікти було найцікавішим” – поділився Олександр.

     «Вправа про яблучко- топчик» - прокоментувала Поліна.

     «Так класно, хочемо, щоб ви приїхали офлайн до нас. У нас є де проводити на вулиці)” – прокоментував Віталій.

    Під час заходу було проведено опитування на тему "Стан та ефективність молодіжних діалогових просторів".

    У даному опитуванні фокус-групою є 16 учнів старших класів навчальних закладів м. Попасна, серед яких 10 дівчат і 6 хлопців. Респонденти надали своє бачення стану молодіжного активізму в їх громаді, а також рівень їх залученості до громадського життя в їхньому місті.

    Участь у громадських заходах, організованих для жителів міста громадськими організаціями, міжнародними, або місцевою владою притаманна майже половині опитаних. Серед респондентів цієї громади 44% часто приймають участь, інші 31% інколи відвідують такі заходи (це культурні заходи у школі, проведення тренінгів/семінарів ГО). Решта 25% раніше не відвідували подібних заходів, проте всі з них в майбутньому бажають долучатися (рис. 1).

    Стосовно волонтерського руху серед попаснянської молоді, то 31% з опитаних учасників Лабораторії займаються волонтерською діяльністю, бо у місті є волонтерський гурток, де “допомагали людям похилого віку, дітям з інвалідністю”, “допомагали у реалізації багатьох проєктах міста, допомагали нужденним, тощо”, також долучалися до “проведення і організація масових заходів, допомога в облаштуванні місць громадського перебування

    21:10
    RSS
    Немає коментарів. Ваш буде першим!