Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах”

Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах”
Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 0Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 1Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 2Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 3Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 4Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 5Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 6Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 7Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 8Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 9Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 10Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 11Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 12Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 13Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 14Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 15Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 16Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 17Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 18Тренінг "Налагодження діалогів: молодь за мир в громадах” 19

Мета: ознайомити педагогів та учнів із поняттям «конфлікт», видами конфліктів, причинами, позитивними та негативними аспектами конфлікту, способами подолання конфлікту; формувати вміння безконфліктно поводитися, враховувати інтереси й потреби інших; розвивати аналітичні здібності, рефлексію, виховувати ввічливість, доброзичливість.

«Велика подяка керівникам проекту за можливість проведення такого цікавого, ПРОДУКТИВНОГО, насиченого заходу, завдяки знанням, якими поділились з нами Olga Donets та Max Ieligulashvili!
Абсолютно унікальна і виправдана ідея, що всі учасники тренінгу мали змогу стати їх безпосередніми учасниками. Творчої наснаги Вам. Жити – мати проблеми, вміти їх вирішувати – рости інтелектуально! Дякуємо Вам, нащі чудові тренери та координатору Анна Борова, за чудову нагоду поміркувати над тим, як вчити і навчати, а ще, найголовніше, допомогти дитині «відкривати» нові знання і просто жити» — Вікторія Кришкевич.

446