Профілактика з торгівлі людьми "Знайди свій безпечний маршрут"

Профілактика з торгівлі людьми "Знайди свій безпечний маршрут"

Цей міні проект став переможцем конкурсу ПРООН для представників активних громадян Луганської та Донецької областей, які були учасниками візитів з обміну досвідом в інші регіони України з питань соціальної єдності та примирення та перетворывся в Історію успіху громади «Молодь Добропілля» м.Добропілля, Донецької області.

Близько тисячі українців щороку потрапляють у рабство потрапляючи за кордон в пошуку або кращого життя або більшого заробітку.

Саме тому дана тема і стала важливою для нашої громади. Ініціативна група разом з районо та при активній участі практичних психологів зі шкіл, було виявлено рішення провести даний тренінг для школярів 10-11 класів. Участь у Проекті «Відновлення врядування та примирення в охоплених конфліктом громадах України» надала змогу просвітити учнів з 11 шкіл з трьох міст та згуртувати в подальшому команди для спільної праці.

За допомогою ГО «Нове покоління України» та фінансової підтримки ПРООН запросили двох тренерів з даної теми Кирила Дядя та Христину Шостир. При підтримці районо залучили школи, а саме 14 учнів з 7ми шкіл та 7 практичних психологів. Отож впродовж двох днів 21 учасник проходили тренінг з даної теми – профілактика торгівлею людьми.

Відповідали н запитання «Чому люди потрапляють у рабство за кордоном»? , «Що саме змушує українців їхати на заробітки за кордон»?, «Які саме бувають візи»? та «Як допомогти тим, хто опинився у скрутній ситуації – став рабом»?
Ігшу частину тренінгу проходили по чотирьом станціям.

Це така інтерактивна гра за допомогою якої можна провести декілька реальних ситуацій та разом розібрати правильні та неправильні відповіді:


«Торгівля людьми : питання-відповіді»

«Твоє життя – твій вибір»

«Поряд з тобою»

«Як не стати «живим товаром».

За період 7 днів учні-фасилітатори відвідали свої школи та провели інтерактивну гру для своїх однокласників та однолітків.
Тривалість близько 1 уроку (40 хв). Під час проведення учні двох паралельних класів з однієї школи ділилися на чотири групи та по колу проходили по чотирьом станціям. На яких учні-фасилітатори за методикою «рівний-рівному» проводили профілактичні заходи.

Відвідавши 11 шкіл ми проінформували близько 700 учнів.



Дехто з дітей володів деякою інформацією , наприклад яку візу потрібно відкривати для роботи, а яку для відпочинку. Про те, що свої документи не можна віддавати нікому. Навіть паспорт для ксерокопії на декілька хвилин не можна віддавати, а тим паче давати його у залог в готелі за кордоном.
Також була інформація, котру діти почули вперше, наприклад куди треба звертатись, якщо опинився у скрутній ситуації за кордоном и не маєш документів.

Наразі в нас є станції для проведення даного профілактичного заходу, та за ініціативи практичних психологів маємо бажання провести дану інтерактивну гру з вересня місяця для учнів 9-10 класів, з фасилітаторами з минулого року (10 класи)

Історію підготувала Аліна Вушкварьок.

Історія підготовлена її автором, а міні ініціатива реалізована за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН), Проекту "Відновлення і примирення в охоплених конфліктом громадах України", який реалізується за підтримки Уряду Швеції і Швейцарської конфедерації. Погляди, думки, висновки та інша інформація, що представлені в цій публікації, не обов'язково відображають точку зору ПРООН, за винятком випадків, коли безпосередньо вказано, що ПРООН є автором тексту.

19:06
134
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!