“Реклама без “хламу” — у Маріуполі стартував новий проєкт

“Реклама без “хламу” — у Маріуполі стартував новий проєкт
У Маріуполі розпочався масштабний проєкт “Реклама без “хламу”, що має на меті поліпшити регулювання зовнішньої реклами та вивісок.

ПРОБЛЕМИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТА ВИВІСОК

“Реклама — це рушій прогресу” проголошує відоме гасло. Проте опитування представників експертного середовища, місцевої влади, бізнесу та громадськості, яке на початку листопада цього року було проведено ГО “Сильні громади” в Маріуполі, Слов’янську та Краматорську, виявило численні проблеми сфери зовнішньої реклами та вивісок у містах.

Так, учасник опитування у Маріуполі, підприємець Олександр Костюченко — директор рекламного агенства “Крабофф” — вважає, що в нашому місті забагато бігбордів, а неестетичні вивіски магазинів псують зовнішній вигляд міста. Інший учасник опитування, керівник вільного простору “Халабуда”, фотограф Дмитро Чичера наголошує на відсутності зовнішнього стилю міста через хаотичну рекламу та вивіски.

Озвучені учасниками опитування проблеми є різноманітними: від хаотичного і щільного розміщення та неестетичного вигляду реклами до неефективного правового регулювання та ускладнення господарської діяльності в цій сфері. Ці проблеми не можуть бути вирішені без активного і публічного обговорення, широкого суспільного діалогу. Задля реалізації цього, команда проєкту “Реклама без “хламу” планує створити активні діалогові майданчики залучення громадськості та зацікавлених сторін у Слов’янську, Маріуполі і Краматорську, що було анонсовано громадською організацією “Сильні Громади” на прес-конференції 10 листопада у Антикризовому медіа-центрі.

«Реклама без хламу»: у трьох містах Донеччини стартує проєкт з розміщення зовнішньої реклами

Під час прес-конференції Валентин Краснопьоров, голова правління ГО “Сильні громади” поділився своїми думками: “Реклама відображає стан громад: вміння домовлятися, взаємодіяти, формувати прозорі правила, визначати стан та вигляд свого міста. Вона зачіпає дуже багато аспектів: комфортність ведення бізнесу, надходження податків до наших міст, естетичного вигляду вулиць, доданої вартості міста, зокрема в туристичному, культурному та іншому середовищах. Реклама — це серйозне відображення здоров’я і стану наших громад”.

Валентин Краснопьоров повідомив, щоу Маріуполі не всі нормативно-правові акти регулювання розміщення зовнішньої реклами знаходяться у відкритому доступі. Для розміщення вивіски та таблички підприємцю необхідно подати велику кількість документів та отримати погодження.Разом з тим, у національному законодавстві не передбачена вимога щодо отримання дозволу або погодження для розміщення вивіски чи таблички.

Варто зазначити, що сфера реклами зачіпає педставників багатьох верств суспільства, тому проблеми потрібно розглядати разом усім зацікавленим сторонам. Наприклад, підприємцям ускладнена процедура може не подобатися, але таким чином місцева влада намагається уніфікувати зовнішній вигляд міста. Спільне обговорення допоможе прийти до такого рішення, яке влаштовувало б усіх.

Завданням проєкту “Реклама без “хламу” є не просто вивчити проблеми зовнішньої реклами, а й спільно за участі всіх зацікавлених сторін запропонувати якісні рішення. Передбачено консультації створених робочих груп з юридичного боку та з боку практиків, які безпосередньо впроваджували позитивні зміни в інших містах.

В Мариуполе рассказали о нарушениях на местных выборах. Читайте на UKR.NET

ДУМКА АРХІТЕКТОРА

Елліна Герасименко, архітектор-дизайнер, яка працює наразі над оцінкою стану зовнішньої реклами у Слов’янську, Краматорську та Маріуполі, говорить, що на даний момент, зовнішня реклама наразі виглядає як процес, коли один підприємець намагається “перекричати” іншого і при цьому не враховується стиль міста.

“Гарно оформлене місто та вулиці заохочують людей гуляти по них, витрачати там гроші, фотографуватися на фоні красиво оформлених магазинів. Коли це хаотично, очі людини втомлюються, хочеться пройти повз. Вирішити проблему допоможе створення дизайн-коду”, — вважає Елліна Герасименко.

Дизайн-код — це принципи та правила візуального впорядкування та формування естетики зовнішнього вигляду міста. Завдяки йому вивіски та реклама матимуть єдиний стиль. Архітекторка зазначає, що дизайн-код слугує не для того, щоб створити підприємцям додаткові проблеми, його мета — спростити їхню діяльність та зробити її зручнішою.

26 листопада у Маріуполі відбудеться презентація діяльності проєкту. На ній буде представлено аналіз нині діючого правового регулювання сфери зовнішньої реклами, результати дослідження громадської думки, проблеми сфери зовнішньої реклами та вивісок, а також пропозиції щодо поліпшення якості реклами у нашому місті.

Якщо Вас турбує зовнішня реклама та вивіски у Маріуполі, Ви бажаєте висловитися чи долучитися до робочої групи — заповніть дану гугл-форму. Усі думки та зауваження будуть використані для покращення політик та практик у сфері зовнішньої реклами та вивісок у Маріуполі. Всі зібрані дані представлятимуться в узагальненому вигляді. Третім особам відповіді та персональні дані не передаватимуться без Вашої окремої згоди. Контактний телефон: 050-752-25-21 (Денис Бігунов).

Проєкт “Реклама без “хламу” реалізується на замовлення Кімонікс Інтернешнл Інк. в рамках проєкту USAID “Демократичне врядування у Східній Україні”.


Автор: Марина Молошна, комунікаційниця проєкту “Реклама без “хламу” в Маріуполі

Читайте наші новини на телеграм каналі.

15:55
5
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!