​Як працюють працівники сфери освіти в умовах COVID-19, які є членами Мережі Амбасадорів миру UN RPP

​Як працюють працівники сфери освіти в умовах COVID-19, які є членами Мережі Амбасадорів миру UN RPP

Як працюють працівники сфери освіти в умовах COVID-19 й не тільки обговорювали з членами Мережі Амбасародів миру Програми ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP), але вже й працювали.

Як звісно на початку березня запланована Конференція Амбасадорів миру U RPP перенеслась за бажанням самих Амбасадорів на той період, коли карантинні заходи не будуть заважати проводити теплі зустрічі для обговорень, до яких всі звикли и за якими сумують Амбасадори.

А тепер ці зустрічі проходять в Zoom, де обговорюються проблеми, умов роботи та потреби представників сфери освіти в ситуації з COVID-19.Та на які партнери з числа працівників Програми ООН із відновлення та розбудови миру думають, як відреагувати та допомоги в цій ситуації.

Слід зазначити, що Амбасадори дякують, що про низ не забувають та збирають онлайн, а за одно і вчать використовувати новий онлайн-інструменти. Половина Амбасадорів на першій зустрічі Zoom відзначала, що вперше використовувала такий інструмент онлайн відео зв'язку. Обговорювали та відзначали, що дуже шкодують про те, що в ситуації з вірусом не можна зустрічатися очно, деякі навіть відзначили занепад свого позитивного психологічного стану в зв'язку з обмеженим спілкуванням та контактами.

Всі підтримали ідею перенесення запланованої Конференції Амбасадорів, але не пізніше 29 червня, так як двоє з присутніх, заплановані для виступу на конференції відзначили, що вони розраховують незважаючи на ситуацію з вірусом відправиться з дитячими таборами в Болгарію, як це роблять щороку. Поки, в зв'язку з перенесенням конференції, вирішили готуватися: презентації для виступів, активізуватися в базі даних Амбасадорів на www.ndo.lg.ua (підготувати інформацію про себе, розмістити новини та події, перевірити ще раз здані архіви історій своєї роботи за минулий період); підготувати для обговорення пропозиції для поліпшення партнерства і розширення мережі Амбасадорів, в тому числі і шляхом створення власної громадської організації.

Що стосується обговорення проблем, умов роботи і потреб представників сфери освіти в ситуації з COVID-19.

З огляду на попередній список бажаючих, складений спеціалісткою з питань соціальної згуртуваності UN RPP (Ганна Борова), стати волонтерами з розповсюдження інфо матеріалів про COVID-19 в своїх громадах виявили бажання 25 осіб, які вирішили дочекатися з 3 квітня розсилки цих матеріалів від команди UN RPP і в групі Амбасадорів у Фєйсбуці та за підсумками своєї волонтерської інфо роботи підготувати фото та коментарі про поширення цих матеріалів (листівок та плакатів).

Обговорювали можливість участі в Конкурсі UN RPP, який спрямований на вирішення проблем в ситуації з COVID-19 і з огляду на, що Амбасадори не об'єднані формально в мережеву організацію як юридична особа, вирішили почати роботу з самоорганізації в окрему організацію громадянського суспільства (ОГС). Але поки для вирішення своїх потреб, Амбасадори клопотали в подачі для них на відповідний грантовий конкурс проєктів саме проєктів, які б вирішували зараз їх проблеми, членкінь своєї мережі, які вже працюють і є активістами громадських об’єднань таких, як ГО «Портал «Пошук» (м. Мірноград) і ГО «Донецький молодіжний дебатний центр». Так як, Амбасадор - Дар'я Кондратьєва, є членом ГО «Пошук», а Ольга Донець - ГО «Донецький молодіжний дебатний центр» і консультантом UNRPP, який як ментор супроводжував роботу Амбасадорів, починаючи від ідеї та закінчуючи різними школами і навчаннями ще з 2018 року.

Ганна Борова та Ольга Донець на онлайн-зустрічах інформували Амбасадорів і про плани співпраці з підвищення дебатної активності в Донецькій та Луганській областях. Амбасадори при цьому запропонували свою допомогу в організації промо компанії по створенню дебатних клубів, враховуючи, що в Луганській області дебатний рух на багато менше активніше, ніж в Донецькій.

В обговорення питань, пов'язаних з роботою педагогів в умовах COVID-19 при обговоренні їх потреб, зазначалось наступне:

  • «Я вчитель історії, у мене багато класів, але зараз ми думаємо над тим, як зробити випускний, наприклад. Коли ти працюєш з 11-м класом, це не складно, так як ми спілкуємося в Скайпі і все що нам треба вирішуємо там. Однак, карантин - це пекло. Багато часу йде на підготовку уроків, спілкування, контроль через онлайн-ресурси. Ми освоюємо Classroom https://classroom.google.com паралельно йде атестація вчителів, проте до такого домашньому режиму неможливо поки звикнути»- Інна Гочошвілі,педагогиня з м. Краматорськ.

  • «Я дуже засмучена відсутності можливості спілкуватися з усіма очно. Час на карантині намагаюся використовувати з користю, освоюю щось нове. Займаюся самоосвітою і проходжу онлайн-курси. Дуже зацікавилася курсом на Prometheus https://prometheus.org.ua, присвяченим людям з інвалідністю. Зайнялася йогою. Але дуже сумую за спілкуванням, прямо не можу висловити словами як мені його не вистачає»- Валентина Борульнік, педагогиня з м.Селидове.

  • «Ситуація змусила зайнятися вивченням платформ Padlet https://ru.padlet.com і Edmodo https://new.edmodo.com Однак, зараз мій слабенький ноутбук "полетів, мобільний телефон - не вихід. Я реально розумію, що ми не оснащені і не готові ефективно використовувати онлайн-інструменти в роботі. Я вчитель англійської мови і зараз думаю, як же все-таки ефективно організувати процес його вивчення з дітьми, хочу, щоб англійська ми вивчали разом з COVID-19. Але ось тут проблема з онлайн-інструментами, як наприклад перевірити дитина вивчив текст чи ні? Як він читає вірш, підглядає чи ні? Ось тут проблема, як це проконтролювати»- Олена Зінченко, педагогиня з м. Краматорськ.

https://www.facebook.com/suspilne.donbas/videos/217108493059929/UzpfSTEwMDAwMTY4NTI5NDA5MjoyOTAzODU1Mzc2MzQ3Mjc3/?story_fbid=2903855376347277&id=100001685294092&notif_id=1586929815205502&notif_t=feedback_reaction_generic

  • «Я оптиміст і використовую час вдома для чогось того, що давно планувала, але не робила. Наприклад, пошила колеги сумку з малюнком про Амстердам, і думаю що ми все-таки потрапимо скоро в Голландію, не дивлячись ні на що. Наш навчальний заклад обрало платформу Classroom https://classroom.google.com Зараз канікули, проте ми як викладачі підвищуємо свою кваліфікацію, як педагоги на онлайн-курсах. Є у нас предмет ІКТ, проте нас зовсім не вчать сучасним інструментам онлайн, фасилітації онлайн, і до решти, що зараз в даній ситуації дуже необхідно. Пропоную зробити опитування педагогів, що їм необхідно і що вони знають і чим вміють користуватися, і зробити висновок про те, що ще необхідно. Впевнена багато хто захоче підвищити знання в сфері інформаційних технологій, однак якщо це буде цікаво і професійно організовано. Зараз з дітьми ми беремо участь в читанні текстів, по одному з конкурсів, організованих донорами. Наш час з ними проходить цікаво і не дарма. Ми запланували поїздку в Болгарію з 29 червня, і обов'язково туди поїдемо, незважаючи ні на що»- Станіслава Стасенко, педагогиня з м. Костянтинівка.

  • «Дуже не вистачає знань з онлайн-фасилітації. Я навчилася використовувати Zoom. Однак із задоволенням би пройшла ряд навчань по онлайн інструментів» - Дар'я Кондратьєва, громадська діячка з м. Мірноград, Донеччина.

  • «Ми в нашій установі вибрали платформу Classroom https://classroom.google.com, проте дуже багато часу йде на те, щоб все туди вивантажити, завантажити, завантажити і перевірити те, що зробили діти. Це нескінченний процес з ранку до ночі. Що стосується лекцій, підтримую ідею, що треба навчитися записувати відео лекції і пояснення»- Ксенія Дружина, педагогиня з м. Слов'янськ.

  • «Дякую що не забуваєте про нас, Zoom - це дійсно вихід з ситуації в спілкуванні. Спілкування дуже багато значить. Дуже цікавить нас, як стати частиною дебатного руху, ми готові навіть приєднатися до нього онлайн і стати майданчиком для дебатних заходів, частиною громадських організацій, з якими можна писати проєктні заявки на гранти»- Лариса Кірсанова, педагогиня з м. Покровск.

  • «Для мене все що онлайн - не проблема, так як є необхідні навички. Однак дуже великий обсяг часу йде на те, щоб завантажити необхідні ресурси, вибрати які в якийсь момент зв'язку з аудиторій краще використовувати. Ми використовуємо поки Skype поки наш навчальний заклад не визначилося з вибором онлайн-платформи. І це дійсно проблема. Велика проблема для філологів - це здача віршів, коли ти не можеш по вигляді зв'язку зрозуміти учень вивчив вірш чи ні. Дуже цінні зараз курси для нас «Інноваційні методи викладання» - Олена Левицька, педагогиня з м. Новогродівка, що на Донеччині.

  • «У мене це 3 досвід участі в Zoom конференції. Я проходила навчання «Ненасильницький спілкування», і мені сподобалося. Однак, у нас поки немає спільної платформи для онлайн-спілкування в нашій школі. Ми поки намагаємося використовувати Pure education https://www.pureeducation.co.uk, Suit for Education https://edu.google.com Однак дуже болюче питання, що робити з маленькими дітьми, початковими класами. Ти спочатку повинен навчити батьків, як і що онлайн використовувати, тому що діти не маю відповідних гаджетів, а батьки дуже зайняті і не завжди реагують позитивно і тим більше не дуже і хочуть цього навчатися. Подвійне навантаження на мене, як на викладача і батьків навчити і дітей, все проконтролювати. Це майже цілодобова робота на знос, ти постійно біля комп'ютера і вдень і вночі, важко»- Яна Гаркавець, педагогиня з м. Кремінна.

  • «Зараз все не стандартно і є можливість відволіктися від щоденної звичної роботи. Так ми переходимо в онлайн, вчимося самі і розвиваємося. Однак, хочу відзначити велике навантаження на класних керівників і погану зворотний зв'язок з батьками та учнями особливо у нас, де постійно то немає, то дуже слабкий інтернет для того, що все швидко і якісно організовувати онлайн. У викладачів і сімей немає сучасних гаджетів і техніки, а це важливо. Мені здається в нашому випадку, навіть поки у нас немає єдиної обраної платформи, для організації навчання зараз дуже актуальні зйомки 20-ти хвилинних відео уроків і роз'яснюють консультацій викладачів. А поки зворотний зв'язок в даних умовах ми організовуємо тільки, використовуючи Viber. З 6 квітня плануємо запустити Classroom https: //classroom.google.com- Олексій Головатий, директор школи, сел. Дружба, біля м. Торецьк, Донеччина.

Таким чином, Амбасадори і в ситуації з вірусом готові:

- продовжувати готуватися до конференції і провести її як тільки буде дозволено, але сподіваються, що не пізніше 29.06.2020;

- активізувати свої сторінки Амбасадорів в спецмережі тут: http://ndo.lg.ua/places/merezha-ambasadoriv-myru і спробувати наповнити їх своєю амбасадорскою інформацією ( як наприклад: http://ndo.lg.ua/places/378-ambasadorka-myru-halyna-matvyeyeva.html.)

- ГО "Донецький молодіжний дебатний центр" взявся написати заявку на гранту для Амбасадорів, та вже його реалізує. В рамках гранту заплановані заняття по використанню нових онлайн та відео інструментів та купівля обладнання для деяких амбасадорських шкіл, що полегшить роботу в Інтернеті та з відео для запису лекцій (http://ndo.lg.ua/places/464-ho-donetskyy-molodizhnyy-debatnyy-tsentr.html).

- всі, хто погодився стати інфо волонтерами ще з 3 квітня розповсюджують листівки та плакати як протистояти вірусу та публікують світлини та коротку інформацію про свою волонтерську праці у Фейсбуці (https://selidovo-rada.gov.ua/novini/prodovzhuemo-aktivno-poshiryuvati-informatsiyu-a-ne-virus?fbclid=IwAR33MuouOLDipuz7zP25_EpKAbSZJqZAydXzHDQX7SrwBaye_FzojebM2Q8)

- Програма ООН із відновлення та розбудови миру не тільки надала невеличкий грант в допомогу амбасадорським школам для переходу в онлайн, а й зробила корисні презенти "корисні презенти" - набори миючих засобів, захисні щитки для самих Амбасадорів та трьох закладів освіти (м. Покровськ та м. Крімінна) та лікарень (м. Мирноград та м. Старобільськ) для яких самі Амбасадори написали прохання-обгрунтування на допомогу.

Сподіваємось незабаром, Світ побачить нову, створену обізнано з ідейною філософією миру та справедливості, амбасадорську організацію. Завдяки якій, у її членів та членкинь – Амбасадорів та Амбасадорок буде більше можливостей, щоб продовжувати підтримувати кожного з Мережі Амбасадорів разом та системно.


Читайте наші новини на телеграм каналі.

11:05
403
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!