У Білокуракинський ОТГ розроблять інвестиційну стратегію – результат публічної консультації
На зустрічі представники місцевої влади, громадських організацій та небайдужі мешканці обговорили можливості систематизації залучення інвестицій в громаду та варіанти вирішення проблеми з відсутності сталої комунікації з донорськими організаціями. Найбільше уваги приділили питанню залученню кваліфікованих кадрів з розробки комунікаційної та інвестиційної стратегій.
За словами Голови Білокуракинської ОТГ Сергія Сірика, наразі залучення позабюджетних коштів в громаду відбувається не системно та без залучення місцевих мешканців у цей процес. Така ситуація стримує розвиток інфраструктури та бізнесу в громаді, оскільки громада втрачає потенційні інвестиції. Тому наразі є необхідність у покращенні комунікації між відділами ради ОТГ та активними мешканцями.
“Ми розуміємо що дії місцевої влади з залучення коштів в громаду відбуваються не системно, та мешканці громад не є активними учасниками цього процесу. І наразі громада втрата потенційні інвестиції як у покращення стану інфраструктури громади, так і у розвиток підприємництва. І зараз ми зацікавлені у налагодженій співпраці влади, громади, а також бізнесу.”
Представниця ГО “Центр спільного розвитку” Наталія Лавренко зазначила, що окрім налагодженої комунікації між зацікавленими сторонами, Білокуракинська громада не відрізняється у позиціювання від інших громад в області, що також стримує інвестиції в громаду. Тому необхідно визначитись з позиціювання громади в регіоні і на базі цього створювати бренд громади.
“Проблема з втратою потенційних інвестицій полягає не лише в не налагодженій комунікації всередині громади. Бо також є проблема з зовнішньою комунікацією, як із потенційними інвесторами, так і з більш ширшою аудиторією — мешканцями області. причиною цього є те що наша громада не відрізняється від інших громад області у позиціюванні, тому й сприймається як “звичайна”. На мою думку, нам необхідно визначити позиціювання громади, яке буде відрізняти нашу громаду від інших. І на основі цього створювати, та просувати свій власний бренд.”
Начальниця організаційного відділу Тетяна Рогозян, щодо покращення зовнішньої комунікації в громаді, зазначила на необхідності визначити канали комунікації, через які та просувати власний бренд громади.
На її думку, це може бути окремого сайту на якому розмістити актуальну інформацію про громаду, а також поширювати історії успіхів громади. Іншим варіантом може бути створення сторінки громади на Facebook або в інших соціальних мережах.
“Наступним кроком після визначення позиціювання громади в області має стати визначення каналів зовнішньої комунікації, це може бути як окремий сайт, на якому необхідно розмістити актуальну інформацію про нашу громаду, а також історії успіхів наших мешканців та бізнесу, або це можу бети сторінка громади на Facebook, та, або в інших соціальних мережах”
На думку представника ГО “Центр UA” Леоніда Сітченко під час розробки бренду громади необхідно робити враховуючи бренд області “Луганщина моя”, оскільки це може бути логічним його продовженням, і сформує єдине позиціювання для регіону на рівні країни
“Ефективніше під час створення бренду громади необхідно спиратись на напрацювання та бренд Луганської області, для того щоб бренд громади не створював просторіччя з обласним, а логічно його продовжував. Це дозволить сприймати громаду як частину області”
Проект реалізується за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією. Програма співпрацює з Мінрегіоном у формуванні багаторівневої системи управління, яка є прозорою, підзвітною та реагує на потреби громадян.