​Новоайдар. Відбувся діалог щодо позиціонування Луганської області.

​Новоайдар. Відбувся діалог щодо позиціонування Луганської області.
23.02.2018 в смт. Новоайдар у великій залі райдержадміністрації зібрались представники Новоайдарського та Попаснянського районів.

23.02.2018 в смт Новоайдар у великій залі райдержадміністрації зібрались представники Новоайдарського та Попаснянського районів. Делегація зі Станично-Луганського району не приїхала зіславшись на сесію та інші важливі справи.

Присутні розглядали ряд питань щодо позиціонування області. Мета – підвищити позитивне сприйняття Луганського регіону в контексті реалізації Стратегії розвитку 2020. Як звісно цей процес триває та його завданнями за останні два місяці були:

- розробка інструментарію для підвищення позитивного сприйняття та інформування місцевих мешканців та потенційних партнерів щодо реалізованих проектів та ініціатив в рамках виконання Стратегії економічного і соціального розвитку Луганської області;

- забезпечення широкого залучення місцевого населення, інституцій громадянського суспільства та ЗМІ до обговорення процесу розробки цього інструментарію та відповідних результатів досліджень.

Всі розуміють, що процес формування іміджевої політики – це процес й зараз закінчено тільки аналітичний компонент, але який дає право рухатись далі та зробити ключові висновки:

  • “Население Луганской области – толерантное, любящее свой край, поддерживающее совместную деятельность, с активной жизненной позицией среди женщин, и с типично выраженной базовой потребностью в защите (безопасности)”
  • “Луганская область – имеет большой потенциал для развития, но недостаточно его реализует, в т.ч. из-за проблем с логистикой, низкой деловой активностью”
  • “Устойчивых и резко выделяющихся образных ассоциаций с регионом, как и местных достопримечательностей не установлено”
  • “ При наличии общественного интереса к региону, в национальных СМИ мало внимание уделяется развитию Луганской области. В информационном поле доминирует информация о АТО, много информационных сообщений подаются совместно с Донецкой областью (Донбассом)”

Що далі?

Далі до квітня місяця триватиме компонент “Брендобудування”.

На діалогах, що відбулись за кластерним принципом у Сєвєродонецьку (20.02.2018), Сватовому (21.02.2018), Старобільську (22.02.2018) та Новоайдарі (23.02.2018) за участю біля 300 представників інших районів та громад Луганської області, були представлені на обговорення наступні висновки:

  • Основная цінность регіону – люди (у сучасності та видатні);
  • Ключова ідея - різноманітність (толерантність, багатогранність) і захист (безпека);
  • Ключовий посил - «відкрити», «побачити», «схід України (які не Донбас)»;
  • Стиль - новий, сучасний;
  • Колір: зелений, жовтий (золотий).
11:34
260
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!