«Гендерна рівність» у Дружівці.

«Гендерна рівність»  у Дружівці.

Коли я розпочинала захід, мені здавалось, що я буду проводити тренінг для досвідчених у цьому питанні людей, але це мені лише здавалось… Власне сам термін «гендер» залишається таємницею для багатьох людей, які або ніколи не чули це слово, або не відрізняють категорію гендеру як соціальної статі від категорії біологічної статі.

20 вересня у філії Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Дружківської міської ради Донецької області - Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І - ІІ ступенів - дитячий садок" № 4 Дружківської міської ради Донецької області - для педагогів та працівників навчального закладу відбувся тренінг «Гендерна рівність». Тема гендерної рівності є наскрізним питанням. Рівна участь жінок і чоловіків – запорука економічного зростання, підвищення безпеки та успішностіяк для суспільства в цілому, так і для кожної людини.

Метою цього тренінгу є формування у учасників навичок гендерної збалансованості, підвищення рівеня обізнаності вчителів у питаннях гендерної рівності у всіх сферах суспільного життя та шляхів її досягнення.

У тренінгах взяли участь 17 учасників, з них: всі – представники і представниці освіти. Чоловіків: 1. Жінок: 16.

Коли я розпочинала захід, мені здавалось, що я буду проводити тренінг для досвідчених у цьому питанні людей, але це мені лише здавалось… Власне сам термін «гендер» залишається таємницею для багатьох людей, які або ніколи не чули це слово, або не відрізняють категорію гендеру як соціальної статі від категорії біологічної статі. Окрім того, «гендер» в Україні обростає міфами і стереотипами,коли це поняття коментують як нісенітницю, штучну або ж навіть ворожу для українського суспільства.

Наш єдиний учасник чоловічого роду, вчитель фізичної культури Костянтин Андрійович сказав: « Я зрозумів важливість гендерної проблематики і тепер я вдягаю «гендерні окуляри»».

Вчителька російської мови, вже досить досвідчена у питаннях гендеру, сказала:Я все одно отримала велику кількість надзвичайно корисної інформації, дізналась про нові методи розуміння людини. Особливо сподобалась своєрідна подача інформації при якій ми грали та працювали у команді, також добре запам’ятався та засвоївся цікавий матеріал.

Результати: учасники і учасниці тренінгів здобули нові знання, вміння та навички з питань гендеру, гендерної компетентності, гендерної толерантності та гендерної політики, ролі громадськості у становленні гендерної рівності у всіх сферах суспільного життя, ознайомились з трудовими правами жінок, з методами компетенцій і формування навичок поведінки на ринку праці, з міжнародними стандартами рівності у сфері праці та мали змогу дізнатись як попередити, протидіяти, захищатися від дискримінації за ознакою статі

Під час тренінгу учасники проаналізували прояви гендерної дискримінації та навчалися використовувати гендерно-чутливу мову.

Учасники висловили щиру вдячність за проведений тренінг реалізації даного проекту і були вдоволені тим, що зробили свій внесок у розвиток гендерної рівності в українському суспільстві.

Ольга Остапенко,

Амбасадорка Миру UN RPP,

заклад філії Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Дружківської міської ради Донецької області - Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І - ІІ ступенів - дитячий садок" № 4 Дружківської міської ради Донецької області. 


.

Захід проводився в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.

13:40
14
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!