В Міловому стали більш обізнаними щодо інклюзивних інноваційних просторів та "універсального дизайн
25 осіб, які хотіли узнати про кращі практики створення «інклюзивних просторів» для дітей та молоді отримували знання під час проведення тренінгових сесій:
- Загальні основи інклюзивного підходу.
- Інтерактивний інтенсив «Нормативно праві аспекти інклюзії в світі і в Україні».
- Мозковий штурм «Сутність інклюзивної філософії освіти, провідні принципи, відмінності між медичною і соціальною моделями розуміння інвалідності та пов’язаними з ними двома відмінними процесами – інтеграцією та інклюзією».
- Діалог: «Що таке «інклюзивний простір». Реальні «історії успіху»: с чого починати та як продовжити.
- Командний підхід у реалізації інклюзивної освіти. Роль громади та батьків у забезпеченні якісної життя дітей з особливими освітніми потребами.
- Принципи «універсального дизайну». Яким чином застосовувати на практиці та універсальний дизайн, як стратегія.
- Інклюзивні інноваційні технології та їх запровадження в освітньому процесі». Ресурсна кімната. Створюємо освітнє середовище.
Таким чином, в результаті тренінгу, учасники зрозуміли концептуальні підходи до використання на практиці підходів універсального дизайну» та тепер зможуть сформулювати конкретні плани щодо досягнення більш толерантного ставлення громадянського суспільства до цієї проблеми загалом та до адоптації дітей з інвалідністю.
Тренерки:
- Оксана Корнєєва, членкиня Консультаційної ради з питань соціальної єдності при UNRPP, директорка «МИР» м. Костянтинівка
- Ольга Стягунова, з кафедри психології і розвитку особистості ОБЛІППО, м. Краматорськ,
показали свої практичні напрацювання (приклад інклюзивних груп в дитсадку «МИР», що в Костянтинівці на Донеччині), як може працювати партнерство «влада-громадськість-бізнес» та як застосовувати новітні інноваційні підходи до організації навчальних процесів для розвитку креативного та просторового мислення у дітей та дорослих, покращувати інклюзію суспільства загалом.
Тепер представники Міловської громади — громадські діячі та спеціалісти, що займаються питаннями соціального захисту населення, сфери освіти (активні вчителі шкіл та дитячих садків), працівники сфери молоді та спорту, культури, бібліотеки, стали більш обізнаними з питань інклюзії та «універсального дизайну».
«Дякую за тренінг. Все пройшло добре! І учасники і тренери довольні. Працювали продуктивно, атмосфера дружня, з організаційними моментами впоралися. Дякую, що до нас доїхали!" — Світлана Гармаш, представниця Міловської райдержадміністрації, ініціаторка заходу в смт. Мілове.
Тренінг «Створення інклюзивних інноваційних просторів з урахуванням концепції «універсального дизайну» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують одинадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.