У Білокуракинській ОТГ напрацювали план розвитку туристичного потенціалу громади — результати публіч

У Білокуракинській ОТГ напрацювали план розвитку туристичного потенціалу громади — результати публіч

У Білокуракинській ОТГ планують розробити власний бренд, туристичні маршрути та залучити інвесторів до розвитку туристичної інфраструктури. Про це домовилися на публічній консультації з заінтересованими сторонами, яку 25 липня 2019 року організувала ГО “Центр UA”.

На зустрічі представники місцевої влади, представники громадських організацій та небайдужі мешканці обговорили можливості вирішити проблему з нереалізацією туристичного потенціалу громади, яка призводить до втрати потенційних фінансових надходжень та робочих місць. Найбільше уваги приділили питанню залученню коштів для розвитку туристичної інфраструктури.

За словами представниці відділу культури та туризму Олени Чайки важливим кроком для залучення туристів в ОТГ є повністю розроблені туристичні маршрути з урахуванням інтересів туристів.

“Важливим фактором для розвитку туристичної привабливості та залучення туристів є готові та комфортні туристичні маршрути. Ми вже почали розробляти туристичні маршрути, поки у розробці 4 маршрути, але звісно їх може бути більше. При їх розробці ми звертали увагу на інтереси потенційних туристів, наприклад маршрут з акцентом на церковну архітектуру, або на історичне надбання та інші”

В свою чергу заступник Голови ОТГ Дмитро Шуть зазначив що першим кроком для підвищення впізнаваності громади в регіоні необхідно розробити брендбук громади та використовувати його під час встановлення туристичного ознакування та на інформаційних матеріалах що будуть популяризувати Білокуракинщину серед туристів.

Важливим чинником для збільшення кількості туристів є розгалужена туристична інфраструктура, про це зазначив спеціаліст відділу молоді та спорту Анатолій Кривуля. За його словами необхідно створювати нові туристичні об’єкти, зокрема для активного відпочинку.

“Популяризація наявних об’єктів, безперечно, має відбуватись, однак варто створювати і нові, та використовувати наш потенціал — наші гори. Так ми можемо запозичити досвід наших сусідів з Харківської області та зробити свою невеличку лижну трасу, скеледром та тролей. Звісно для цього потрібно фінансування, і ми можемо залучати як грантові кошти, так і кошти місцевого бізнесу”.

За словами представниці відділу культури та туризму Олени Чайки для залучення туристів з інших регіонів, а також створення більш привабливих туристичних маршрутів необхідною є співпраця з туристичними операторами.

“Нам важливо почати співпрацювати з туроператорами, фактично до початку активних дії зі створення або покращення туристичної інфраструктури, оскільки в них вже є певний досвід, а також вимоги до туристичної інфраструктури які зможуть стати для нас орієнтиром надалі.”

За підсумками заходу учасники домовились продовжити роботу з розробки туристичних маршрутів, розробити туристичний бренд ОТГ, та встановити туристичним ознакування, а також розпочати процес пошуку інвесторів для модернізації та створення нової туристичної інфраструктури.

Проєкт реалізується за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією. Програма співпрацює з Мінрегіоном у формуванні багаторівневої системи управління, яка є прозорою, підзвітною та реагує на потреби громадян.

14:00
27
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!