Гендерна чутливість регіональних медіа: результати моніторингу (02/2019)

Гендерна чутливість регіональних медіа: результати моніторингу (02/2019)

У регіональних медіа – майже 40% фемінітивів, жінки переважають у матеріалах на освітню тематику (48% експерток і 47% героїнь), а чоловіки – у темі війни (83% експертів і 86% героїв), політики (79% експертів і 83% героїв), бізнесу (76% експертів і 79% героїв) та спорту (83% експертів і 76% героїв). 

Такими є результати моніторингу гендерної чутливості регіональних медіа у 24 областях України, проведеного 11-17 лютого 2019 року Волинським прес-клубом, Гендерним центром і Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні» (Internews).

Більше за посиланням:

http://volynpressclub.org.ua/index.php?option=com_...

Що стосується Луганської та Донецької областей, інформацію ми розмістити й тут:

http://ndo.lg.ua/articles/45-zhinky-i-choloviky-v-...

http://ndo.lg.ua/articles/46-postradala-passazhyr-...

15:58
146
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!