Повторний тендер на створення web-платформи "IncNet"

Повторний тендер на створення web-платформи "IncNet"

ГРОМАДСЬКА СПІЛКА «ЛУГАНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЬЮ» (далі ГС «ЛАООІ») в рамках угоди про надання гранту RPP/2021/07/024/CSза підтримки Європейського Союзу та технічного адміністрування Програми розвитку ООН, повторно оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг.

Дата оголошення про тендер: 20.09.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 17.00 за Київським часом 03.10.2021 р.

Предметом закупівлі є послуги, з розробки та запуску веб-платформи «IncNet» відповідно до розробленого технічного завдання (додаток 1).

Перелік основних послуг, які мають бути надані:

Веб-платформа створюється для координації роботи соціальних інституцій, благодійних установ, волонтерів, меценатів для адресного надання благодійної допомоги особам, які опинилися в важких життєвих обставинах, в першу чергу особам з інвалідністю. Веб-сервіс повинен мати одну версію – україномовну.

Веб-сервіс повинен забезпечувати виконання наступних завдань:

Для адміністраторів сайту:

— створення бази даних осіб, які потребують допомоги, з переліком їх потреб, системою обліку та фіксацією забезпечення цих потреб;

— створення бази даних волонтерів, які виявили бажання допомогти у розподіленні допомоги, та повідомили про це, заповнивши відповідну форму на сайті;

— створення бази даних організацій, які готові надавати допомогу, з переліком матеріальних цінностей та/або послуг, які вони готові надати, системою обліку та руху матеріальних цінностей;

— збір статистичної інформації щодо: отриманих запитів на допомогу та їх виконання, допомоги, наданої іншими організаціями, та її розподілення. Подачу зібраної інформації в текстовому та візуальному форматах.

Для користувачів, які потребують допомоги – збір запитів (потреб) на отримання допомоги шляхом заповнення спеціальної форми.

Для користувачів, які хочуть надати матеріальну або волонтерську допомогу – збір повідомлень шляхом заповнення спеціальної форми.

Блок інформаційного контенту з можливістю розміщення інформаційних матеріалів (в тому числі перепост з інших ресурсів) та систему обміну особистими повідомленнями між адміністрацією та користувачами веб-сервісу.

Обов’язковим також є консультування під час запуску протягом не менш ніж 3 місяців.

Деталізація послуг дощо розробки веб-платформи надана у технічному завданні (див. додаток 1).

Строк надання товарів/ послуг: протягом 60 днів від дати підписання Договору про надання послуг.

У вартість послуги повинні бути включені всі витрати, пов’язані з наданням послуги, а також вартість послуг із консультування протягом запуску веб-сервісу.

Вимоги до постачальника послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання послуг (КВЕД 62.01 або 62.02), та мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів, оформлених належним чином(договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

1. Копія документів, що підтверджують державну реєстрацію та податковий статус;

2. Лист зацікавлення, в якому викладено попередній досвід розробки аналогічних продуктів (форма довільна);

3. Портфоліо заявника, в якому викладено попередній досвід розробки (принаймні 2 приклади) подібних продуктів (веб платформ) або продуктів в інших суміжних сферах, що підтверджують досвід розробки веб-платформ (мають бути надані посилання на продукти, в яких аплікант вказаний розробником, а у разі відсутності даних апліканта, зазначених на розробленому продукті – додаткові документи, що підтверджують, що розробником продукту був учасник цього тендеру).

4. Щонайменше 2 (два) рекомендаційні листи від попередніх Партнерів / Клієнтів у сферах співпраці, що дотичні до цього технічного завдання.

5. Резюме учасника тендеру, включно із інформацією про попередній досвід роботи над подібними проєктами.

6. Специфікація до цінової пропозиції з деталізацією відповідно до технічного завдання. У специфікації має міститися опис/концепція розробленої веб-платформи;

7. Оригінал Рахунка-фактури

8. Зразок договору надання послуг

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора;

Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуги.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою zhand.cmw@ukr.net до 17.00 03.10.2021 р., або поставити телефоном за номером +38 095 521 67 76.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) до 03.10.2021 року із зазначенням на конверті: «Назва постачальника, Відкритий тендер: угода № RPP/2021/07/024/CS. Запечатані конверти, які містять повний комплект тендерної документації повинні бути доставлено за адресою: 93400, Україна, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, пр-кт. Гвардійський 30/1 оф.101 не пізніше зазначеного терміну подання пропозиції. Електронна версія пакета тендерної документації має бути надіслана на пошту ПРООН grants.ua@undp.org з темою листа «Назва постачальника, угода № RPP/2021/07/024/CS – відкритий тендер»

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17.00 за Київським часом 03.10.2021 р., розгляду не підлягатимуть.

Оцінка та порівняння пропозицій

Для оцінки пропозицій використовуватиметься складна оцінка, що окрім ціни буде брати до уваги наявність та тривалість підтвердженого попереднього досвіту виконання подібних робіт, якість та складність наданих прикладів попередньо розроблених продуктів.

Максимальна кількість балів, яку може отримати пропозиція складає 200 балів. У разі, якщо пропозиція не набере мінімальну кількість балів за параметрами технічної оцінки без оцінки фінансової пропозиції (мінімально 50 балів), в такому її фінансова пропозиція оцінюватися не буде (фінансовій пропозиції буде присвоєно 0 балів).

Складова оцінки Вага Максимальна кількість балів, які можна отримати
Тривалість підтвердженого досвіду виконання подібних робіт: 1-2 роки: 10 балів 3-4 роки: 20 балів

Більше 5 років: 30 балів

15% 30
Кількість підтверджених розроблених продуктів відповідних до цього технічного завдання: 2 продукти: 10 балів 3-4 продукти: 20 балів

Більше 5 продуктів: 30 балів

15% 30
Якість та складність наданих прикладів попередньо розроблених продуктів: Розроблені продукти є якісними (15 балів), є частково якісними (10 балів), не є якісними (0 балів) Розроблені продукти є складними (15 балів), є простими (10 балів) 15% 30
Деталізація опису/концепції розробленої веб-платформи (продукту відповідно до цього технічного завдання) Концепція є детальною і відповідає наданому технічному завданню (30 балів) Концепція є недеталізованою і частково відповідає технічному завданню (10 балів)

Концепція не відповідає технічному завданню (0 балів)

15% 30
Цінова пропозиція Усі фінансові пропозиції отримають кількість балів, обернено пропорційну їх ціні. Тобто, найдешевша пропозиція отримає максимальну кількість балів, а інші пропозиції отримають кількість балів по відношенню до їх вартості до найдешевшої пропозиції. 40% 80
Total 100% 200

Переможцем буде та пропозиція, яка отримає найбільшу кількість балів. Договір буде заключено із учасником, який подав переможну пропозицію.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше одного тижня після завершення тендеру.

Додаткові застереження

Організатор залишає за собою право не обрати жодного учасника переможцем цього тендеру у разі, якщо виникнуть обєктивні причини для цього (недостатність наданої інформації, виявлений конфлікт інтересу або пов’язаність учасників, причини, що не залежать від організатора тендеру).

Учасник цього відкритого тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цього відкритого тендеру надсилаючи документи для участі у відкритому тендері за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Голова ГС «ЛАООІ» Микола НАДУЛІЧНИЙ

Виконавець: +38 095 521 67 76 Андрій ЖИДКОВ

Телефон:
+38(095)521-67-76
Дата та час події:
17:02
Файл:
dod1-tz.docx 34 Кбзавантажений 9 разів
Файл:
149