Медіакомунікації, PR та Маркетинг

Показати фільтр

Це дослідження проводили з метою дослідити явище гендерної дезінформації в Україні, акцентуючись на специфічних загрозах, що постають перед українськими медійницями під час виконання журналістської роботи. Це одна з перших ґрунтовних спроб дослідити питання гендерної дезінформації, зокрема щодо українських журналісток, під час російської військової агресії в Україні.

Зображення

15

Наприкінці весни 2022 року команда DEVELOR провела наше перше дослідження та опублікували результати у білій книзі “Управління командами в умовах війни”. Тоді ми поспілкувалися з понад 100 HR-ами та керівниками, щоб зрозуміти, чим живе ринок та як зарадити основним викликам. Вже восени ми доповнили наше первинне дослідження ще 50-ма глибинними інтерв'ю з керівниками та HR-ами ІТ компаній, різних за розміром, спеціалізацією та географією. Так з’явилася біла книга “Виклики управління командами в умовах війни: досвід ІТ компаній”. Вже тоді побачили, що рифом, об який можуть розбитися дуже багато команд, стане “різність досвідів” (далі у цій книзі ми пояснимо, що це таке).

Зображення

54

Методичні рекомендації стали можливими завдяки співпраці Міністерства культури та інформаційної політики України, Урядовоїуповноваженоїз питань ґендерної політики та ГО «Жінки в медіа» в рамках проекту «Мережа ґендерних аналітичних центрів: посилення спроможності задля розробки передових політик, оцінки впливу, стратегічної адвокаціїта сфокусованих комунікацій щодо політик», що виконується Українським Жіночим Фондом за підтримки Європейського Союзу. Інформація, що представлена, не завжди відображає погляди УЖФ та ЄС.

Зображення

74

З 2008 року «соціальні мережі» стали словом, що широко використовується в корпоративному світі. Питання, що таке соціальна мережа? Багато хто вважає, що еталоном соціальної мережи є Facebook. Інші вважають, що це сімейство Twitter (мікроблоги), Flickr, YouTube або подібні програми для спільного використання контенту Web 2.0.

611

«Детектор медіа» презентував результати комплексного дослідження, а колеги з міністерств і громадянського суспільства поділилися напрацюваннями та рекомендаціями.

Результати дослідження стануть відправною точкою для вимірювання ефективності ініціатив громадянського суспільства та держави, спрямованих на впровадження культури медіаграмотності та критичного мислення серед українців усіх вікових груп.

Зображення

349

У грудні 2020 р. Донецький прес-клуб видав методичний посібник за матеріалами пілотного проєкту «Майстерня шкільних медіа», який організація виконала за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру протягом квітня – жовтня 2020 р. Видання може стати у нагоді всім, хто хоче започаткувати (або переформатувати наявне) шкільне медіа у відповідності до сучасних вимог та трендів.

Зображення

415

Дослідження Центру «Соціальний Моніторинг»

213

Український форум благодійників розробив новий формат та провів  Майстерню майбутнього. А також нове дослідження щодо поточного стану благодійних фондів, що працюють в Україні.

181

Ваша організація – особлива. Ви кожного дня працюєте в організації разом з вашою командою. І це вже є особливим та унікальним.

Зображення

256

Група експертів, що були залучені до річної роботи протягом 2017-2018 років щодо створення позитивного іміджу Луганської області, вирішела узагальнити результати роботи в окремому Звіті.

Зображення

413

Війна на сході України, вибори, а також Православна церква України виявилися основними темами, на яких фокусувалися державні російські ЗМІ під час висвітлення ситуації в Україні. Висвітлення цих тем супроводжується пропагандистськими наративами, фейками та маніпуляціями, які потрапляли також в українські медіа.

361

Широке застосування смартфонів, швидке зростання аудиторій мессенджерів та нові платіжні технології створюють багато можливостей для генерування доходу, але які з них мають найбільший потенціал? Бйорн Лампе, член правління betterplace.org, розповідає про технологічні новинки, на які фандрайзери повинні звернути увагу у 2018 році.

202

Відтепер найкращі рекомендації зібрані в одному гайді. 

У лютому Форум НДО в Україні запустив 3 безкоштовні можливості для розвитку у сфері комунікацій, доступні виключно організаціям-членам Форуму НДО в Україні. Більше 35 організацій скористались цими послугами: відвідали зустрічі комунікаційних експертів, долучились до тренінгу та наразі отримують менторську підтримку.

180