Інклюзивна освіта в Донецькій та Луганській областях
Інклюзивна освіта в Донецькій та Луганській областях
Дослідження проведене на замовлення Програми ООН із відновлення та розбудови миру у період з 1 березня до 30 квітня 2020 року.
Дослідження мало на меті оцінити стан справ з інклюзивною освітою в Донецькій та Луганській областях задля підготовки рекомендацій щодо необхідної підтримки для покращення регіональної політики в цій сфері.
Для проведення дослідження було використано методи аналізу документів, напівструктурованих інтерв’ю, SWOT-аналізу.
Особливістю проведення дослідження був його дистанційний характер через упровадження не той час на території України карантинних заходів задля запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Дослідження охопило 11 адміністративних одиниць у двох областях:
Донецька область: м. Краматорськ, м. Слов’янськ і Слов’янський р-н, м. Костянтинівка
та Костянтинівській р-н, м. Покровськ і Покровський р-н;
Луганська область: м. Сєверодонецьк, м. Рубіжне, Старобільський і Новоайдарський р-ни.
У публікації подані основні результати дослідження.