Благодійні фонди, стан та нові формати роботи в Україні

Український форум благодійників розробив новий формат та провів  Майстерню майбутнього. А також нове дослідження щодо поточного стану благодійних фондів, що працюють в Україні.

У лютому Український форум благодійників провів Майстерню майбутнього

Учасники були розділені на 6 груп:
  1. Родинні фонди
  2. Корпоративні фонди
  3. Платформи (асоціації, мережі)
  4. Публічні фонди
  5. Грантові фонди
  6. Експерти
ЯК ПРОВЕСТИ ТАКУ МАЙСТЕРНЮ
Протягом дня вони критикували поточний стан сектору, мріяли, яким вони хочуть його бачити, та планували ралізацію цих мрій.Раніше ми публікували аналіз першої Фази “Критика”. Фаза критики – пошук негативних аспектів та викликів, що стоять перед благодійними організаціями, розподіл їх за категоріями та рейтингування.

Основні висновки Фази 1 "Критика":

1. Кількісний аналіз дозволяє вважати «універсальними» проблемами для сектору: законодавство, довіра до БО, організаційний розвиток та професійність організацій.

2. Найвпливовишими факторами для діяльності НУО виявилися: культура благодійності, шахрайство, законодавство, прозорість/стандарти/довіра, міжсекторальна співпраця, професіоналізм.

3. Розвиток екосистеми сектору міг би базуватися не на подоланні «умовно універсальних» викликів, а на пошуку спільного розуміння причин виникнення таки викликів та механізму взаємодії з ними.

Сьогодні ми маємо аналіз Фази 2 “Мрії”

Фаза Мрій – етап, на якому учасники формували спільне бачення майбутнього. Групи разом напрацювали 95 мрій, які фактично є запитами на задоволення різних потреб.Щоб упорядкувати потреби учасників Майстерні, було взято за основу піраміду Маслоу.
ТЕКСТ АНАЛІЗУ
Ключові висновки по Фазі 2:
  1. Запропонований аналіз є зрізом думок учасників Майстерні станом на лютий 2020 року. Він не відображає і не може відображати повний аналіз потреб сектору благодійності. Але на основі цього аналізу можливо окреслити рамки подальших досліджень потреб сектору, які, безумовно, потрібні найближчим часом. Глибший аналіз потреб вимагає попередньої якісної роботи самої організацій щодо усвідомлення та формулювання власних потреб. Їх потрібно упорядкувати у мікро-контексті (тобто контексті самої організації та її особливостей), і у макро-контексті (загальної ситуації в секторі благодійності, країні, а також з урахуванням кращих міжнародних практик).
  2. Якісний аналіз Фази 2 «Мрії» показав, що 11 чинників, виявлені під час Фази 1 «Критика» співпадають з переліком потреб організацій-учасників Майстерні. На думку упорядників, це свідчить про те, що окреслені рамки можна взяти за основу для подальших досліджень.
Дивитися документ:
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!